Jumaat, 6 Julai 2012

evol family

HYE evol kat sini nak post lagi sekali tengok tau kali ni nak citer pasal family aku, aku mengaku family aku takdelah sporting mane pon ade masa ada story if mood aku sedeh confem lah aku takkan layan adek-adek aku kalau mood aku marah memang aku buad muka lahkan... aku ni jenis chikaro yang len macam siket aku ade 5 orang beradik termasuk aku sekalilah yang first keluar dari perot name dia ___ (hehe) HAA yang second ni istimewa siket sape lagi kalau bukan aku, then yang seterusnya hanum (munah) hafizah (pizza) haslina (gembeng) tengok sumenya name yang senang-senang je nak ingat...sume nak bermula dari huruf H :) kakak aku yang first ni sebenarnya susah siket nak citer sebab tu aku tak tulis name dia secret au. aku actually malas doh nak taip -taip bagai ni sume,hehe biasa lah hidup orang pemalas sebab tu jadi camni

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Asalamualaikum
Sila tinggalkan komen korang ktsini
SATU pun jadilah ! hehe